3 תשובות
שואל השאלה:
אני עוד מעט בת 12 אז....
אני פשוט חושבת שהמוזיקה הרגילה איטית לי מדי
אני עוד מעט בת 12 אז....
אני פשוט חושבת שהמוזיקה הרגילה איטית לי מדי
עברתי את הפייז של נייטקור בכיתה ה
רגילה, הייתי שומע נייטקור בגיל 11
באותו הנושא: