3 תשובות
שואל השאלה:
אני עוד מעט בת 12 אז....
אני פשוט חושבת שהמוזיקה הרגילה איטית לי מדי
עברתי את הפייז של נייטקור בכיתה ה
רגילה, הייתי שומע נייטקור בגיל 11