התחברות
הרשמה
אני אוהבת את איך שאני נראת אבל הרופאה שלחה לי הפנייה לדיטאנית
15 בינואר 2021, 18:32
בדיקות
בדיקות דם
רופא
קופות חולים
הודעות
3 תשובות
ו..
D
Dani__
זה בהכרח למשקל זה אולי כי את צריכה לאכול מסודר ובריא
~
~תהילה~
יכול להיות שאת צריכה את זה כדי להיות בריאה יותר ולאכול מסודר יותר
נ
נמשכת לאתיופים ;)
באותו הנושא:
אני לא אוהבת את איך שאני נראת
רק לי לפעמים קורה שאני אוהבת את איך שאני נראת
אני אוהבת איך שאני נראת אבל כולם אומרים לי שאני מכוערת...
זה מוזר שאני ממש אוהבת את איך שאני נראת?
איך זה הגיוני שהמשקל שלי הוא כמעט 70 (בדקתי אצל הרופאה) אבל אני נראת ממש רזה?
מישהי שלחה לי הודעה בוואצפ מאיזה קבוצה והיא לא נראת טוב בלשון המעטה...
אני הגעתי למסקנה שאני לא אוהבת איך שאני נראת איך להיות יפה?
זה נשמע מוזר שאני אומרת שאני נראת יפה בבוקר ואני אוהבת את המראה הזה.??
הגיוני שתהיה לי הפרעת אכילה למרות שאני כן אוהבת את איך שאני נראת?
זה מוזר שאני אוהבת את איך שאני נראת האמיתי אבל בתמונות לא ?
מורה שלי שאני לא כלכך אוהב שלחה לי הודעה להתקשר אליה שאני יכול.