4 תשובות
לארה-ג'ין קאבי היא תלמידת תיכון מופנמת, אשר כותבת לבחירי ליבה מכתב אהבה בלא כוונה לשולחם. בהמשך, העלילה מסתבכת ביום שבו כל המכתבים חמישה מכתבים לחמישה בחורים נשלחים. האחד לג'וש האקס הטרי של אחותה, והשני לפיטר, שבדיוק נפרד מתלמידה אחרת בתיכון. על מנת למנוע חשד של ג'וש שלארה-ג'ין באמת מאוהבת בו, וכדי שפיטר יצליח לגרום לאותה תלמידה לקנא מספיק כדי לחזור לחיקו - פיטר ולארה-ג'ין מחליטים להעמיד פנים שהם זוג.אך בסוף מתאהבים באמת.ונהפכים לזוג
אחותה שלחה לה מכתבים שהיא כתבה לכל הקראשים שלה
מישהי כתבה פעם מכתבים לבנים שאהבה שמרה את המכתבים בסוד
ואז אחרי כמה שנים אחותה נראה לי שלחה את המתכתבים לבנים האלה
ואז אחרי כמה שנים אחותה נראה לי שלחה את המתכתבים לבנים האלה
שואל השאלה:
זה לעבודה..
זה לעבודה..
באותו הנושא: