12 תשובות
בעד כי אני רוצה להיכנס למשחקי כדורגל אז יאללה כבר עד שחיפה בדרך לאליפות בלי עין הרע
בעד כי רק ככה זה ייגמר וזה לא כואב בכלל
בעד, זו הדרך היחידה לסיים את המגפה ולשחרר את המשק ולחזור לחיים שלפניה
בעד
כדי שיהיה אפשר לחזור לבתי הספר
בעד
שואל השאלה:
איזה שטויות אומרים?
אומרים שאחרי החיסון יגדל לנו זנב או ששמים לנו שבב..
בעד מכיוון שרק ככה נוכל לצאת מהמצב הנורא הזה, נוכל לצאת החוצה, לטייל, נעשה מה שנרצה ללא הקורונה. אם רוב האוכלוסייה תתחסן ובכלל כל העולם, נוכל להוריד את המסכות, לצאת מכל הסגרים ומהדינות המושבתות. יש אנשים רבים שאיבדו משפחות שלמות בגלל הנגיף הזה. מאמינה שלחלק מהאנשים הקורונה הרסה להם את החיים...
בעד, שאין חיסונים כל השמאלנים בוכים על ביבי וכמה שהוא גרוע ושיש חיסון הם בוכים על זה שיש חיסון. אנשים פשוט סתומים וסורי אבל כן.
נגד
בעד - גם התופעות לוואי שיש הרבה פחות גרועות מלחלות בקורונה באמת, והטכנולוגיה שבה השתמשו כדי לפתח את החיסון נבדקה כבר שנים על חיסוני שפעת. זו הדרך היחידה לסיים את המגיפה