7 תשובות
מה זאת אומרת
אתה מחפש לריב חלאס
אנונימי
לא הייתי פונה אליו כנראה.
והאמת שאני כל יום מתבונן על היקום
בברכה, לחם פיט.
והאמת שאני כל יום מתבונן על היקום
בברכה, לחם פיט.
הניסוח לא מובן אבל אני אנסה לענות משהו בכל מקרה.
אני אישית פונה אל אלוהים כי היו כמה מקרים שהוא הקשיב לי, הייתי אטאיסט גמור אבל קיבלתי ממנו רמזים שהם עבים מידי כדי להתעלם מהם.
בנוסף לכך זה נותן לי רוגע מסוים ותכלית לחיים
אני אישית פונה אל אלוהים כי היו כמה מקרים שהוא הקשיב לי, הייתי אטאיסט גמור אבל קיבלתי ממנו רמזים שהם עבים מידי כדי להתעלם מהם.
בנוסף לכך זה נותן לי רוגע מסוים ותכלית לחיים
שואל השאלה:
שבעולם ללא טכנולגיה ורדיפת הכסף ועוד אנחנו בתוך הסחות ולא מתבוננים שיש אלוהים אם היינו לבד בעולם או בלי טנכולוגיה הזאת וכל דברים בלי בית ובלי אש כמו החיים הישנים היינו מתבוננים האלה לא היה לנו הוגו והיינו מסתכלים על נפלואת
הבריאה וכו היינו מבינים שיש אלוהים
שבעולם ללא טכנולגיה ורדיפת הכסף ועוד אנחנו בתוך הסחות ולא מתבוננים שיש אלוהים אם היינו לבד בעולם או בלי טנכולוגיה הזאת וכל דברים בלי בית ובלי אש כמו החיים הישנים היינו מתבוננים האלה לא היה לנו הוגו והיינו מסתכלים על נפלואת
הבריאה וכו היינו מבינים שיש אלוהים
אלוקים.
אנונימי
מה נסגר איתך בן אדם
תניח לאנשים ותעזוב אותם לנפשם
כבר מוגזם מה שאתה עושה..
תניח לאנשים ותעזוב אותם לנפשם
כבר מוגזם מה שאתה עושה..
אנונימית
באותו הנושא: