4 תשובות
זה בסדר, קחי את הזמן, דווקא יש פרקים מצחיקים ומעניינים, שאני ראיתי את זה, סיימתי את נארוטו לפני כמה זמן, לא יודעת ,זה שודר פה בעברית ומשם ליפנית, העלילה ממש מעניינת וגם מותחת לפעמים
אל תראי פילרים זה מוריד את הפרקים בחצי
לקח לי חודשיים זה לא כל כל הרבה זמן לדעתי כי זאת באמת סדרה ארוכה ויש גם המשכים אבל זה מעביר את הזמן..
אחי זה קליל אתה תיראה ותישאב לזה ואתה הולך לסיים מקסימום שלושה חודשים אם אתה באמת תהנה מניסיון, תנסה אני ממליץ גם אחרי זה לראות בליץ