2 תשובות
זה לא סימן, אתה יכול לפתוח את החלון, להקטין אותו, לפתוח אחד חדש, להקטין גם אותו, ולשים את זה אחד ליד השני
אני עושה את זה כשאני רוצה להעביר קבצים
זה תקף גם למסמכי וורד ולהכל
אני עושה את זה כשאני רוצה להעביר קבצים
זה תקף גם למסמכי וורד ולהכל
מחשב אפל או ווינדוס?
באותו הנושא: