6 תשובות
כן וזה ממש לא בריא
כן אבל צריך משהו שידליק אותו
שואל השאלה:
קצת לא הגיוני לי אין מצב שאנשים לא שככחו לסגור גז של בישול ...
אנונימי
ורוב השריפות בבתים הן בגלל ששכחו לכבות את הגז
יכול אם יהיה משהו שידליק אותו
אה התכוונת לאש עצמה חשבתי לגז

וכן