5 תשובות
תאכלס זה מעצבן רצח
אבל לפעמים אנשים עסוקים באותו רגע
או סתם צריכים לחשוב איך לענות
לא תמיד מסננים
אבל כן, זה בדרך כלל די מעצבן :\
9 כי זה מעצבן ברמות אבל לפעמים אתה בדיוק באמצע משהו אז אתה לא רואה שקיבלת הודעה
10 אוף זה כזה מעצבן
חח מי זה האמיץ שהעז לסנן את הנסיכה ולרוב 1-2 אבל אם אני צריך תשובה *דחוף* אז יכול גם להגיע ל 5-7