התחברות
הרשמה
אני בבית חולים וממש משעמם לי, מה אפשר לעשות ?
15 בינואר 2021, 00:01
בית חולים
תשובה אחת
לא להיות פה, זה בטוח יש פה מלא שטויות אבל תהיה בטלפון תאכל תרד תשב בחוץ
ס
סתם מישהי מיוחדת
באותו הנושא:
אני במיון וממש משעמם לי, אז... מתי בפעם האחרונה הייתם בבית חולים, ולמה?
תציעו רעיונות שלא היה לי משעמם אני חולה בבית
אני בבית חולים ומשעמם לי
אוף אני בבית חולים וממש משעמם לי אין מה לעשות, רעיונות מה לעשות??
אני אחרי ניתוח בבית חולים ומשעמם לי,רעיונות מה לעשות?
מה לעשות? אני יושבת חולה בבית ומשעמם לי
ממש משעמם לי פה בבית חולים..
משעמם לי בבית חולים מה עושים?
אני חולה בבית היום, משעמם מה לעשות?
מה אפשר לעשות שמשעמם בבית חולים?
אני חולה בבית ומשעמם לי מה אני יכולה לעשות?