7 תשובות
יש לי גיטרה האמת שלא נקרע ךי מיתר אבל אני חושבת שיש מקומות שמתקנים אני לא בטוחה
כן כשאני מכוונת אז לפעמים נקרע לי מיתר 1 הדק ואני פשוט קונה מיתר ושמה את זה... זה קצת מסובך בהתחלה אבל תסתכל על המיתרים האחרים ואיך הם מותקנים ותעשה אותו דבר בהצלחהה❤❤❤
פעם אחת? מלא פעמים.. במיוחד המיתר הרביעי אוהב להקרע לי.
זה קורה הרבה, אם אתה מנגן הרבה על הגיטרה (על בסיס יום יומי) אני ממליצה אחת לבערך 3 חודשים להחליף מיתרים לגיטרה.
גם כי המיתרים מתעייפים ונשמעים פחות טוב, וגם בגלל שכמו שקרה לך הם פשוט נקרעים.

אני פשוט תמיד קונה אקסטרה מיתרים, נמצאים במגירה עד שאני אצטרך להחליף.
בהתחלה נתתי למוכר להחליף לי או למורה שלי והוא לימד אותי להחליף לבד, אבל מלהסתכל ביוטיוב אפשר להבין איך להחליף, זה לא מסובך (וחוסך כסף)
סיפור מצחיק
חשבתי שאני יכול לרדת לדרופ bb מe standard בלי טיונר
המיתר השישי פשוט התרחב וירד איזה 8 אוקטבות למטה.
מוסר השכל - לא לכוון בלי טיונר.

איפה שאני לומד מחליפים מיתרים אז החלפתי שם
קונים מיתר חדש ולך למקום שמסדר את זה
כשרק התחלתי להגן הייתי אלוף בקריעת מיתרים חחח.......
בחנות גיטרה אמרו : הנה עוד פעם זה עם המיתרים (מזל שזה לא שעון רולקס שוויצרי חחח............)
אח"כ יותר השתלטתי על זה וקרעתי יותר סתם........
אח"כ השתלטתי על זה ולמדתי איך לעבוד עם המיתרים
אצלי לרוב זה דווקא יותר מיתר מ"ס 1-2
אין מה לעשות כל גיטריסט חייב להיות מודע לזה שמיתרים נקרעים
עניין התחושה משחק פה תפקיד ואז פלוני יקרע פחות מיתרים

גיטרה זו אהבה של החיים
איזה כיף שיש גיטרה חשמלית
https://youtu.be/fnhdvufi7w4
הגיטריסט הזה מבחינתי המילה האחרונה בעולם הגיטרות/הגיטריסטים


חבר'ה תיהנו מהגיטרה
אין שני לגיטרה
להחליף גיטרה זה דבר שכל 1 יכול ללמוד
הכל עניין של ניסיון
אח"כ זה מגיע באופן טבעי
אצלי החלפת מיתרים זה כמו שיש איטלקי חדש חחח...........
זה כיף לנגן אחרי ששמים מיתרים חדשים/מחליפים מיתרים