36 תשובות
זה חוק הסטטוסקו
תקראי על זה
בעיקרון אני בעד.. בכל זאת מדינה יהודית.. צריך להתנהל על פי ההלכה
למרות שאני הכי תומכת בקהילה
תקראי על זה
בעיקרון אני בעד.. בכל זאת מדינה יהודית.. צריך להתנהל על פי ההלכה
למרות שאני הכי תומכת בקהילה
לדעתי את צודקת
זה פשוט מ ז ע ז ע
זה פשוט מ ז ע ז ע
נכון מדינה יהודית!
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה כפייה דתית
אבל זה כפייה דתית
אנונימית
זה לא כפיה דתית
זה כמו שביום ראשון יש חופש אצל הנוצרים
וזה את לא קוראת כפיה נוצרית
למה?!
כי זה נוח לך
זה כמו שביום ראשון יש חופש אצל הנוצרים
וזה את לא קוראת כפיה נוצרית
למה?!
כי זה נוח לך
אנונימי
^לא כופים עליך לנוח בראשון. כן כופים עליך להתחתן ברבנות.
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה עניינם אם יש התבוללות או לא? כל אחד ומה שהוא מאמין
מה זה עניינם אם יש התבוללות או לא? כל אחד ומה שהוא מאמין
אנונימית
^ולמה להתחתן בצורה אזרחית זה לא לגיטימי?
את מבינה שבדרך הזו מונעים מיותר מחמישית מהאוכלוסייה להתחתן בישראל, נכון?
את מבינה שבדרך הזו מונעים מיותר מחמישית מהאוכלוסייה להתחתן בישראל, נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לגיטימי להתחתן עם מישהו מאותו מין שלך. יש הבדל בין להתחתן עם בעל חיים לבין להתחתן עם בן אדם. אין סיבה לחוק ההומופובי הזה, פשוט כפייה דתית
זה לגיטימי להתחתן עם מישהו מאותו מין שלך. יש הבדל בין להתחתן עם בעל חיים לבין להתחתן עם בן אדם. אין סיבה לחוק ההומופובי הזה, פשוט כפייה דתית
אנונימית
שואל השאלה:
זה כפייה שלא נותנים לי להתחתן עם מי שאני רוצה רק בגלל שזה נוגד את האמונה שלך, מה שאני עושה עם החיים שלי לא קשור אלייך
זה כפייה שלא נותנים לי להתחתן עם מי שאני רוצה רק בגלל שזה נוגד את האמונה שלך, מה שאני עושה עם החיים שלי לא קשור אלייך
אנונימית
^אני לא אמורה לבזבז כסף על טיסה במקום להתחתן פה בארץ. זו בדיוק המשמעות של כפיה. זה כמו שאני אגיד "מעכשיו לא מייצרים אוכל כשר, מי שמפריע לו שיקנה מחול בעצמו"
אנונימית
^^אז מחוקקים חוקים. מה זה התירוץ הזה? אז אומרים להטבים- מותר, פדופילים, פוליגמיים וגילויי עריות- אסור. מאוד פשוט.
^זו ממש המשמעות של כפיה. להכריח זוגות לטוס עד לארץ אחרת רק בשביל שיכירו בהם כזוגות זה מאוד מאוד לא לגיטימי.
^זו ממש המשמעות של כפיה. להכריח זוגות לטוס עד לארץ אחרת רק בשביל שיכירו בהם כזוגות זה מאוד מאוד לא לגיטימי.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^
אוי זה ממש לא הדבר ואת יודעת את זה, ברור שצריך להוציא כסף על טקס חתונה, אבל לא נותנים לי להתחתן במדינה שלי בגלל שיש פה אנשים שדוחפים את האף לעניינים שלא שלהם, מה כואב לך שאני מתחתנת עם מישהי? מה?! אולי גם נאסור בארץ על אנשים לאכול לא כשר? כי זה נוגד את האמונה שלך אז אוי אוי אוי
כאן המדינה מאלצת אותי לטוס לחול כדי להתחתן ואז אני חייבת להוציא יותר כסף על זכות בסיסית שלי שהיא להתחתן בארץ שלי
אנונימית^^^
אוי זה ממש לא הדבר ואת יודעת את זה, ברור שצריך להוציא כסף על טקס חתונה, אבל לא נותנים לי להתחתן במדינה שלי בגלל שיש פה אנשים שדוחפים את האף לעניינים שלא שלהם, מה כואב לך שאני מתחתנת עם מישהי? מה?! אולי גם נאסור בארץ על אנשים לאכול לא כשר? כי זה נוגד את האמונה שלך אז אוי אוי אוי
כאן המדינה מאלצת אותי לטוס לחול כדי להתחתן ואז אני חייבת להוציא יותר כסף על זכות בסיסית שלי שהיא להתחתן בארץ שלי
אנונימית
בגלל הסטטוס קוו וחוץ מהטענות שכתבו כאן את יודעת כמה אנשים לא יוכלו להתחתן אם יהיו נישואים אזרחיים? המון! ויותר מהלהט"ב להגיד לך למה? כי אם עכשיו יהיו נישואים אזרחיים מסורתיים (שיחסית חזקים) דתיים וחרדים לא יוכלו להתחתן עם כל כך הרבה אנשים ולמה? כי לפי ההלכה מי שלא מתחתן כדת משה וישראל הוא לא באמת נשוי
שואל השאלה:
אנונימית^ איתך ויתרתי, תהני מהחיים הומופובית ממורמרת.
איה שם לא מעניין^ לא הבנתי את מה שכתבת, למה דתיים לא יוכלו להתחתן?
אנונימית^ איתך ויתרתי, תהני מהחיים הומופובית ממורמרת.
איה שם לא מעניין^ לא הבנתי את מה שכתבת, למה דתיים לא יוכלו להתחתן?
אנונימית
כי רוב האנשים בארץ כבר יתחתנו בנישואים אזרחיים ולפי היהדות מי שלא מתחתן כדת משה וישראל הוא לא באמת נשוי ככה שהילדים נחשבים פסולים כי זה מחוץ לחתונה
מסכימה אני לגמרי בעד נישואים אזרחיים. לכולם מגיע להקים משפחה אז תפסיקו לזבל תשכל עם השטויות הבירוקרטיות האלה על אנשים שמתחתנים עם בעח?! מה קשור מה לעזאזל לכל חופש אפשר לשים גבול. הגבול יעבור שם בנישואיים אזרחיים אז..... די לחפש תירוצים ללמה לא.
אנונימית
הם יכולים לטוס לחול ולהתחתן שם כי גם ככה הם יטוסו לשם לירח דבש או סתם חופשה
א. כי זה החוק שנקבע בהקמת המדינה.
ב. כי המדינה יהודית שמבוססת על הדת היהודית, ההמנון, הסמלים, התרבות, השפה ואפילו המיקום הגאוגרפי זה מגיע בזכות היהדות הדתית.
אז אחד הערכים הבסיסיים ביהדות זה המשפחה, אז נתנו לנו חלק מהזכויות בנושא. כי היהדות בעד קיום המצוות. זה נותן משפחות אמיתיות, בריאות, עם מהות וערכים, ועם משמעות ברורה ולא רק ההנאות ואהבה לא אמיתית.
*ואני לא הומופוב חחח
ב. כי המדינה יהודית שמבוססת על הדת היהודית, ההמנון, הסמלים, התרבות, השפה ואפילו המיקום הגאוגרפי זה מגיע בזכות היהדות הדתית.
אז אחד הערכים הבסיסיים ביהדות זה המשפחה, אז נתנו לנו חלק מהזכויות בנושא. כי היהדות בעד קיום המצוות. זה נותן משפחות אמיתיות, בריאות, עם מהות וערכים, ועם משמעות ברורה ולא רק ההנאות ואהבה לא אמיתית.
*ואני לא הומופוב חחח
שואל השאלה:
גם משפחות גאות הן משפחות אמיתיות, בריאות, עם מהות וערכים, ועם משמעות ברורה ולא רק ההנאות ואהבה לא אמיתית.
ולא הבנתי מה אכפת לך? נכון, לא מקיימים את המצוות בספר שאתה מאמין בו, אבל אתה לא יכול לכפות על כולם להאמין במה שאתה מאמין, אבל זה לא פוגע בך ששני בני זוג מתחתנים ומביאים ילדים, אז כן לא נעים לך שלא שומרים על המצוות, אבל מפה ועד לכפות על אנשים את האמונה שלך? נכון זאת מדינה יהודית, אבל לא כולם חייבים להאמין בדת וללכת על פיה כי יש אנשים שדוחפים את האף לדברים שלא קשורים אליהם
גם משפחות גאות הן משפחות אמיתיות, בריאות, עם מהות וערכים, ועם משמעות ברורה ולא רק ההנאות ואהבה לא אמיתית.
ולא הבנתי מה אכפת לך? נכון, לא מקיימים את המצוות בספר שאתה מאמין בו, אבל אתה לא יכול לכפות על כולם להאמין במה שאתה מאמין, אבל זה לא פוגע בך ששני בני זוג מתחתנים ומביאים ילדים, אז כן לא נעים לך שלא שומרים על המצוות, אבל מפה ועד לכפות על אנשים את האמונה שלך? נכון זאת מדינה יהודית, אבל לא כולם חייבים להאמין בדת וללכת על פיה כי יש אנשים שדוחפים את האף לדברים שלא קשורים אליהם
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה הבאת את השטויות האלה?! ילד לא חייב אבא ואמא
מאיפה הבאת את השטויות האלה?! ילד לא חייב אבא ואמא
אנונימית
אמרתי שלזה היהדות שואפת, ואני יודע בוודאות שקשר בין יהודיה לגוי לדוגמה, הם ממש לא כל התנאים האלה...
בריאות - מוטל בספק, תלוי אם את שואלת פסיכולוגים אובייקטיבים מלפני 10 שנים, או פסיכולוגי צעצוע של היום.
מהות וערכים - מתירנות, כפיית דעות (אסור לדבר שאתה לא אוהב אותם), כפיית נטייה (אסור לרצות להשתנות), מותר להשחית את הגוף בצורה גסה ובלתי הפיכה, בעזרת חומרים והורמונים, בשביל להרגיש נפשית יותר טוב (ניתוח לשינוי מין).
אז לא, ערכים ומהות אמיתית אין כאן.
לא כפיתי כלום.
חתונה היא מוסד ציבורי, חלק מהחוק של השטח הציבורי, וככזאת לכל אדם יש זכות להביע דעה לפי אמונתו.
הם יכולים לגור ביחד ולעשות מה שהם רוצים, אני לא נכנס לשם. אבל שלא יכפו עלי לאשר את החטאים שלהם והפשעים שלהם. שלא יכריחו את כולם להשתחוות להם כשהם ערומ*ם ברחוב, ולא כשהם מנסים להכניס את האידאלים המעוותים שלהם לתוך גנים, בתי ספר ומוסדות הציבור.
בריאות - מוטל בספק, תלוי אם את שואלת פסיכולוגים אובייקטיבים מלפני 10 שנים, או פסיכולוגי צעצוע של היום.
מהות וערכים - מתירנות, כפיית דעות (אסור לדבר שאתה לא אוהב אותם), כפיית נטייה (אסור לרצות להשתנות), מותר להשחית את הגוף בצורה גסה ובלתי הפיכה, בעזרת חומרים והורמונים, בשביל להרגיש נפשית יותר טוב (ניתוח לשינוי מין).
אז לא, ערכים ומהות אמיתית אין כאן.
לא כפיתי כלום.
חתונה היא מוסד ציבורי, חלק מהחוק של השטח הציבורי, וככזאת לכל אדם יש זכות להביע דעה לפי אמונתו.
הם יכולים לגור ביחד ולעשות מה שהם רוצים, אני לא נכנס לשם. אבל שלא יכפו עלי לאשר את החטאים שלהם והפשעים שלהם. שלא יכריחו את כולם להשתחוות להם כשהם ערומ*ם ברחוב, ולא כשהם מנסים להכניס את האידאלים המעוותים שלהם לתוך גנים, בתי ספר ומוסדות הציבור.
וואי בנאדם פרטי כולך חירטוטים מה זה השטויות הלאה
אנונימית
ניקח את מה שאת תומכת בו והכי קל להסביר למה תמיכה בזה היא עיוות, פשע ואמורה לצאת מהחוק כמה שיותר מהר.
טיפולי המרה :)
הו, לא הפשע הרגיל שמנסים לשנות נטייה בכפייה, גם זה פשע, האדם לא שולט בטיפול וזה לא מועיל, רק דבר שיפגע בו כדי לשנות את ההרגשה.
הפשע המיוחד, שאת מסכימה לנוער ואנשים אחרים לכרות את האיבר שלהם או להשמיד אותו כימית, ולתת להם חומרים הורמונלים וניתוחים שונים כדי שתהיה להם הרגשה טובה יותר חיצונית.
שוטפים להם את המוח שבשביל אושר הם חייבים לעשות ניתוח ופגיעה בחלקים מאוד חשובים בגוף.
בשם האהבה אתם מתירים למישהו להרוס את הגוף, אך ורק בגלל שהוא בדיכאון פנימי, שהוא לא מרגיש טוב עם עצמו.
את תתירי גם לנערה עם דיכאון לחתוך ורידים? הוכח שזה מאוד מועיל להרגשה ועושה אותה מאושרת לכמה זמן.
טיפולי המרה :)
הו, לא הפשע הרגיל שמנסים לשנות נטייה בכפייה, גם זה פשע, האדם לא שולט בטיפול וזה לא מועיל, רק דבר שיפגע בו כדי לשנות את ההרגשה.
הפשע המיוחד, שאת מסכימה לנוער ואנשים אחרים לכרות את האיבר שלהם או להשמיד אותו כימית, ולתת להם חומרים הורמונלים וניתוחים שונים כדי שתהיה להם הרגשה טובה יותר חיצונית.
שוטפים להם את המוח שבשביל אושר הם חייבים לעשות ניתוח ופגיעה בחלקים מאוד חשובים בגוף.
בשם האהבה אתם מתירים למישהו להרוס את הגוף, אך ורק בגלל שהוא בדיכאון פנימי, שהוא לא מרגיש טוב עם עצמו.
את תתירי גם לנערה עם דיכאון לחתוך ורידים? הוכח שזה מאוד מועיל להרגשה ועושה אותה מאושרת לכמה זמן.
שואל השאלה:
הם לא משחיטים את הגוף שלהם, הם מתקנים אותו. הם לא הולכים ערומים ברחוב, הם הולכים בבגדים חשופים פשוט, לגבי זה שאתה מתעצבן שמשתיקים את הדעות ההומופוביות שלך, אז זה גם לא בסדר להשתיק אנטישמי לדעתך?
הם לא משחיטים את הגוף שלהם, הם מתקנים אותו. הם לא הולכים ערומים ברחוב, הם הולכים בבגדים חשופים פשוט, לגבי זה שאתה מתעצבן שמשתיקים את הדעות ההומופוביות שלך, אז זה גם לא בסדר להשתיק אנטישמי לדעתך?
אנונימית
מתקנים?!
את, בתור מישהי שאומרת שהיא בעד הכלה של כולם וכאילו נאורות, מחליטה שמישהו שחא מרגיש בנוח בגוף שלו - זה אדם פגום!
גועל נפש פשוט, תשאלי נערה שחותכת והיא תענה בדיוק אותו דבר.
חשופים חחח
מצחיק, אבל לא. מותר על פי חוק (וחופש הביטוי האמיתי) לומר שאני לא אוהב יהודים או שאני נגדם, או שאני מתעב את המעשים שהם עושים.
אבל אסור לקלל, לפגוע, להשתמש באלימות, להשתיק אחרים או למנוע מהם חיים פרטיים (חתונה זה ציבורי).
את, בתור מישהי שאומרת שהיא בעד הכלה של כולם וכאילו נאורות, מחליטה שמישהו שחא מרגיש בנוח בגוף שלו - זה אדם פגום!
גועל נפש פשוט, תשאלי נערה שחותכת והיא תענה בדיוק אותו דבר.
חשופים חחח
מצחיק, אבל לא. מותר על פי חוק (וחופש הביטוי האמיתי) לומר שאני לא אוהב יהודים או שאני נגדם, או שאני מתעב את המעשים שהם עושים.
אבל אסור לקלל, לפגוע, להשתמש באלימות, להשתיק אחרים או למנוע מהם חיים פרטיים (חתונה זה ציבורי).
מה קשור נערה שחותכת את עצמה יו שתוק כבר אתה עולה על העצבים אתה מקרה אבוד ואין לי מה לנסות לשנות את דעותייך החשוכות חבריקו לא יודעת איך להגיד לך את זה אבל אתה ה ו מ ו פ ו ב וזה פשוט דוחה
אנונימית
אני לא הומופוב, אני רק בעד חופש לבני אדם לבחור מי להיות, ונגד פגיעה בבני אדם.
כי נערה שחותכת ורידים לפחות יכולה לרפא את זה. אתם בעד כריתת איברים.
כי נערה שחותכת ורידים לפחות יכולה לרפא את זה. אתם בעד כריתת איברים.
שואל השאלה:
אתה הומופוב בהכחשה
אתה הומופוב בהכחשה
אנונימית
שואל השאלה:
בן אדם פרטי, אתה פוגע בילדים קטנים מהקהילה ששומעים את הטמטום שאתה כותב ואומר, באמת צריך להשתיק אותך
בן אדם פרטי, אתה פוגע בילדים קטנים מהקהילה ששומעים את הטמטום שאתה כותב ואומר, באמת צריך להשתיק אותך
אנונימית
לא.
הומופוב = אדם שמפחד, נגעל או שונא להט"ב.
אני לא שום דבר מזה.
הומופוב = אדם שמפחד, נגעל או שונא להט"ב.
אני לא שום דבר מזה.
זה כמו לומר שמה שצמחונים עושים זה להפחיד ילדים קטנים ששומעים אותם ומפחדים מאכילת בשר ועוף אז צריך להשתיק אותם.
זה ממש נגד חופש הביטוי.
אני לא מנסה להפחיד ולא שונא אף אדם, מכבד את כל מי שמכבד אותי. אבל יש לי דעה משלי וזו זכותי המלאה.
זה ממש נגד חופש הביטוי.
אני לא מנסה להפחיד ולא שונא אף אדם, מכבד את כל מי שמכבד אותי. אבל יש לי דעה משלי וזו זכותי המלאה.
שואל השאלה:
אתה שונא, אתה לא מכבד אף אחד, אם היית מכבד אז היית בעד שלכולם יהיה זכויות שוות. זכותך לחשוב מה שאתה רוצה, אבל אתה פוגע באנשים.
וצמחונים אומרים עובדות, אתה אומר דעה, ואתה פוגע באנשים וצמחוניים עוזרים
אתה שונא, אתה לא מכבד אף אחד, אם היית מכבד אז היית בעד שלכולם יהיה זכויות שוות. זכותך לחשוב מה שאתה רוצה, אבל אתה פוגע באנשים.
וצמחונים אומרים עובדות, אתה אומר דעה, ואתה פוגע באנשים וצמחוניים עוזרים
אנונימית
צמחונים אומרים דעה, שהריגת חיות זה רצח. זו לא עובדה, כי רוב העולם כן הורגים חיות...
אני לא שונא, ואני כן מכבד ועונה לך, בהיגוד למה שאת עושה. אני בעד זכויות שוות לכולם, לי אסור להתחתן עם גבר וגם חאשה אסור להתחתן עם אשה, רק שכאן לי קל יותר עם החוק הזה.
וכמו שכתבתי, אני לא פוגע באנשים, אני נגד האידאלים.
את פוגעת באנשים, בתמיכה שלך בטיפולים לשינוי מין שזה פגיעה בגוף ובאדם עצמו, ברמה גבוהה, בשביל שום דבר טוב מלבד תחושה אישית.
אני לא שונא, ואני כן מכבד ועונה לך, בהיגוד למה שאת עושה. אני בעד זכויות שוות לכולם, לי אסור להתחתן עם גבר וגם חאשה אסור להתחתן עם אשה, רק שכאן לי קל יותר עם החוק הזה.
וכמו שכתבתי, אני לא פוגע באנשים, אני נגד האידאלים.
את פוגעת באנשים, בתמיכה שלך בטיפולים לשינוי מין שזה פגיעה בגוף ובאדם עצמו, ברמה גבוהה, בשביל שום דבר טוב מלבד תחושה אישית.
שואל השאלה:
זה לא פגיעה, זה תיקון. כן הם באו עם גוף פגום והם מתקנים אותו כדי להרגיש טוב עם עצמם ועדי שיהיה להם גוף של המגדר שלהם.
וזאת עובדה כשאתה אוכל בעל חיים אתה גורם לרצח שלו
זה לא פגיעה, זה תיקון. כן הם באו עם גוף פגום והם מתקנים אותו כדי להרגיש טוב עם עצמם ועדי שיהיה להם גוף של המגדר שלהם.
וזאת עובדה כשאתה אוכל בעל חיים אתה גורם לרצח שלו
אנונימית
אצוטט את מה שכתבתי, מקווה שתצאי מאטימותך.
מתקנים?!
את, בתור מישהי שאומרת שהיא בעד הכלה של כולם וכאילו נאורות, מחליטה שמישהו שחא מרגיש בנוח בגוף שלו - זה אדם פגום!
גועל נפש פשוט, תשאלי נערה שחותכת והיא תענה בדיוק אותו דבר.
לא כתבתי מה דעתי על צמחונות. לידיעתך, אני תומך בהם ברמה מסויימת, יש הרבה אמת במה שאומרים :)
מתקנים?!
את, בתור מישהי שאומרת שהיא בעד הכלה של כולם וכאילו נאורות, מחליטה שמישהו שחא מרגיש בנוח בגוף שלו - זה אדם פגום!
גועל נפש פשוט, תשאלי נערה שחותכת והיא תענה בדיוק אותו דבר.
לא כתבתי מה דעתי על צמחונות. לידיעתך, אני תומך בהם ברמה מסויימת, יש הרבה אמת במה שאומרים :)