46 תשובות
שואל השאלה:
חחח העיקר שאהבת
אנונימי
שואל השאלה:
תודה נסיכות❤
אנונימי
שואל השאלה:
אשמח שתנעצו כך שעוד אנשים יחייכו (:
אנונימי
ההוו עושה לי חשק להיות חברה שלך
אנונימית
יאא זה באמת ממש נחמד לראות את זה
יואו
תודה
שואל השאלה:
כיף לשמוע, תודה אהובות❤
אנונימי
שואל השאלה:
אבל כתבתי בתגיות - לא סימפ, וחוץ מזה כתבתי משהו מרגש גם לבנים, וחוץ מזה עשיתי על אנונימי בכדי שלא יאמרו "סימפ" בתאכלס אין לי בעיה בלי אנונימי...
אנונימי
אללה אוהבתך
שואל השאלה:
לאבתך גם גברת^
אנונימי
תודה אחי היקר
אנונימית
שואל השאלה:
באהבה נשמה יקרה^
אנונימי
שואל השאלה:
תנעצו באלי חיוכים של אנשים ואנשות זריםם
אנונימי
תודה לך מעריכה ממש
איזה חמוד אני מתעלפת
צריכים לעשות פה עוד כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
^❤
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולן מעריך אתכן❤
אנונימי
שואל השאלה:
באהבה ילדה^
אנונימי
אמלה אתה נמאס לי ממך
שמע תפסיק להכניס לאנשים שטויות במוח.
אני מדווחת עלייך.
ואין שום קשר בדברים שאמרת.
הוא הכי גבר שבעולם, אתה היחידי פה שלא גבר.
אין לך שום זכות להכליל ככה נשים ולרדת עליהן, תלמד מה זה כבוד.
ועוד אתה מעז לקרוא לו "פתאטי"? חחחחחח
אם הוא פתאטי אני מתארת לעצמי מה אתה.
איזה מפגר אמלה זה וואו אני משתינה פה
מי פגעה בך?^
תקשיב יש בנות רעות זה נכון. אבל זה שנות אור מלהיות הרוב.
פמיניסטיות = רוצות שוויון זה הכל.
גם נשים וגם גברים סובלים ברגעים שונות, כרגע הוא דיבר על הקושי של הנשים, שקיים חלקית בגלל אנשים כמוך שחושבים שנשים צריכות להישאר בבית.
תפסיק להפיץ שטויות בבקשה. זה מביך, וזה מגוחך.
וזה לא מגיע לנו.
שואל השאלה:
אור יעקוב.
המטרה של השאלה הזו היתה אהבת חינם לא שנאת חינם, לכן אני לא אענה לך, אני מכבד את הדעה שלך, ועשיתי את השאלה מאנונימי בכדי למנוע תגובות כאלו, לא שאני סופר מישהו, אלה רק בכדי שזה לא יעורר למישהו מחשבה - הוא "סימפ" ואז הוא אמר את זה ויעורר מריבה, ערב טוב אחיקר, ותאמין לי, אני בן 18 והספקתי לחוות הרבה פגיעות מבנות, להכליל לא יתן לך שום דבר, אפילו את הבנות שפגעו בי אני אוהב ולא כועס עליהן, כי אין שום סיכוי שזה נבע מרוע לב, פשוט חוסר התאמה, בקיצור אח תשתדל להפיץ יותר אהבה לא משנה עם אתה מסכים עם מי שמולך או לא.
לילה טוב אח
אנונימי
שואל השאלה:
שוב אתה מכליל אחיקר, קיצוניות לא טובה בשום מצב, צריך הכל במינון, הקיצוניות היא זה שמובילה אותך לדברים השגויים שאתה אומר, ובבקשה אח אם אתה רוצה לדבר ולדון על זה אני אשמח, אבל לא פה, יש כאלה שהדעות שלך פוגעות בהם, למרות שאני בטוח שזו לא הכוונה שלך, תזכור שיש דעות שעדיף לשמור בבטן.
אנונימי
אנונימי תתחתן איתי וואי
שואל השאלה:
חבר עברתי בחיים מלא מלא ונפגעתי מהאנשים הכי קורבים אליי, אבל אני אדם שחושב לפני שאני פועל, ולפי השיקולים שלי, אני מעדיף להמשיך לפזר אהבת חינם, למדתי מתישהו גם לסנן אנשים מהחיים, אבל בכל זאת להיות נחמד לכולם, תודה על הדאגה חבר
אנונימי
שואל השאלה:
רובים ושושנים .
חחח ❤
אנונימי
אעע איזה נסיך
עלה לגמרי חיוךך
חמוד אתה
שואל השאלה:
חחח תודה, את יותר
אנונימי
או שהוא ידע להסתכל על הצד החיובי ולהמשיך להיות אופטימי ושמח בחיים, ולהמשיך לאהוב.
שואל השאלה צריך עוד אנשים מבינים אוהבים וחכמים כמוך.
:) תודה
שואל השאלה:
אחי עברתי את החיים מכל הגישות האפשריות, כשגם לך זה יקרה אתה תבין על מה אני מדבר, זו הגישה הכי טובה.
אנונימי
אופטימית מביאה לשמחה.
זהו, זה כל מה שחשוב.
אם אתה מצליח להישאר אופטימי - תמיד.
שואל השאלה תמשיך בגישה שלך, אני רואה עתיד ורוד לפניך אם תצליח :)
שואל השאלה:
תן לי דוגמא אחת בה אופטימיות מביאה לתוצאה רעה?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה נסיכה, גם לך, בעזרת השם
אנונימי
וואי שואל השאלה איזה מלך אתה
ממש
שואל השאלה:
אתה מפרש את המושג אופטימיות לא נכון כאן נצאת הטעות שלך, אופטימיות משמעותה - חיוביות, וזאת מתנה, למה? מפני שכל פעולה שתעשה בין אם תצליח ובין אם לא, אתה לא תצטער אלה תיהיה שמח, זה לא ימנע ממך לנסות שוב, אם חווית פגיעה מסוימת, נניח ההורים שלך התגרשו - אופטימיות תגרום לך לקחת את זה בצורה חיובית ולהסתכל הצדדים השמחים שבזה, למשל עכשיו יש לך שני בתים, אבל עצבות - ההפך מאופטימיות, תגרום לך לשקוע לרחמים עצמיים וזה יגרום לך להרגיש שמותר לך להתייאש, כי הרי עברת ככה וככה, ואז אתה נופל לסמים ולכל מיני דברים שרק משכיחים את המציאות, לכן אופטימיות היא הדבר האחרון שתגרום לך לא לעשות שינוי, עצבות לעומת זאת תפיל אותך למשברים קשים יותר, בדיוק הפוך ממה שאמרת, ואל תנסה להתגונן או להתווכח, אני סך הכל מנסה להסביר לך, אני לא מתווכח איתך, אם אתה בוחר לא להקשיב, וואלה מכבד אותך, אבל תאמר לי, ובכך תחסוך לי את המאמץ של לכתוב לך את כל ההסברים האלה במטרה שתחשוב בצורה בריאה יותר ויהיה לך טוב יותר בחיים, בהצלחה גיבור
אנונימי
שואל השאלה:
supergiirl.
תודה מלאך❤
אנונימי
שואל השאלה:
אשמח לדעת עוד איזה סוג של אופטימיות יש?
רק אם יש לך כוח להסביר
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על השיחה חבר יקר, לילה מבורך
אנונימי
שואל השאלה:
אני כלכך שמח לשמוע מדהימה, תודה לך, לילה מדהים נסיכה❤
אנונימי
שואל השאלה:
בנוגע לכאב, לפני שלושה חודשים בערך הוא התפוצץ, במשך 18 שנה שמרתי והדחקתי אותו, כי הייתי צריך לדאוג למשפחה שלי ולא יכלתי לדאוג לעצמי אז יצא של חשבתי על עצמי לרגע לכן הוא היה מודחק, הכאב התפרץ בגלל שהמשפחה שלי מצאו פתרונות ואני כבר לא צריך לדאוג להם ואז פתאום קלטתי שלא דאגתי לעצמי בחיים, ואז כל מה שעברתי התפוץ, ונפלתי לדאון, ועכשיו אני מתחיל לתקן את עצמי
אנונימי
כן הכבוד לך ^ ❤❤
שואל השאלה:
layla :)
תודה לך על הכל, את מדהימה❤^
אנונימי