8 תשובות
אחד מהם
שניהם לא אפשרי
שניהם לא אפשרי
שואל השאלה:
וואו זה נשמע קצת עצוב...
וואו זה נשמע קצת עצוב...
אנונימי
רק אחד מהם :(
רק אחד מהם נכון ל2021
אם הם לוקחים אם פונדקאית אז דנ"א רק של אחד מהם. אם הם מאמצים אז זה לא של אף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני נורא מצטער קראתי את זה בצורה לא נכונה!!!
חשבתי שרשמת בכללי שהומואים זה נגד הטבע וכל כך נמאס לי לשמוע או לקרוא את זה שזה הקפיץ לי את העצבים...
אני נורא נורא נורא מצטער
אני נורא מצטער קראתי את זה בצורה לא נכונה!!!
חשבתי שרשמת בכללי שהומואים זה נגד הטבע וכל כך נמאס לי לשמוע או לקרוא את זה שזה הקפיץ לי את העצבים...
אני נורא נורא נורא מצטער
אנונימי
שואל השאלה:
יש דברים שכן לגיטימי לעשות לפי הטבע אבל בגלל שאנחנו לא חיות אז הכל נעשה בצורה אחרת לא כמו בטבע.
אנחנו שוכבים עם אנשים עם הסכמה מלאה, מוודאים שהצד השני מסופק.
אנחנו דואגים אחד לשני.
שונאים התנהגות בלתי הולמת שלפי הטבע לגמרי לגיטימית.
ואצלינו לא החזק שורד אלא החכם בשונה מהטבע.
יש דברים שכן לגיטימי לעשות לפי הטבע אבל בגלל שאנחנו לא חיות אז הכל נעשה בצורה אחרת לא כמו בטבע.
אנחנו שוכבים עם אנשים עם הסכמה מלאה, מוודאים שהצד השני מסופק.
אנחנו דואגים אחד לשני.
שונאים התנהגות בלתי הולמת שלפי הטבע לגמרי לגיטימית.
ואצלינו לא החזק שורד אלא החכם בשונה מהטבע.
אנונימי
שואל השאלה:
נשמה אם נלך רק לפי הטבע אז אונס יהפוך ללגיטימי ופדופילה כנ"ל.
כמו כן חיות הומוסקסואלים גם קיימים בטבע.
וכמו כן לפי הטבע זה לא להכין את האוכל בתנור אלא ללעוס אותו בלי לבשל.
לפי הטבע זה לא לגדל פירות וירקות אלא לחכות שהטבע יעשה את שלו ויתן לנו אוכל.
אז אנא תפסיק לבלבל בשכל על דברים שאמורים להיות לפי הטבע.
נשמה אם נלך רק לפי הטבע אז אונס יהפוך ללגיטימי ופדופילה כנ"ל.
כמו כן חיות הומוסקסואלים גם קיימים בטבע.
וכמו כן לפי הטבע זה לא להכין את האוכל בתנור אלא ללעוס אותו בלי לבשל.
לפי הטבע זה לא לגדל פירות וירקות אלא לחכות שהטבע יעשה את שלו ויתן לנו אוכל.
אז אנא תפסיק לבלבל בשכל על דברים שאמורים להיות לפי הטבע.
אנונימי
באותו הנושא: