3 תשובות
אין לך ככ מה לעשות, תשחררי ממנו ותתני לו להבין את זה
אם הוא לא מבין את יכולה לדבר איתו על זה, להגיד לו בוא נעשה משהו היום וכאלה
מבינה אותך, גם לי יש אחות תאומה וזה אותו המצב בדיוק אצלי אז עם מישהו יגיד משהו מועיל אני ישמח
תדברי איתו על זה תגידי לו שאת לא אוהבת את החברים שלו ואת שמה לב שהם משפיעים עליו לרעה ושלא נעים לך שהוא הפסיק לדבר איתך. אם הוא יצא עלייך זאת כבר בעיה שלו אבל העיקר שתהיי כנה איתו יכול להיות שהוא יקבל את זה הרי את אחותו התאומה.. חברים באים והולכים משפחה לא