2 תשובות
תקשיבי זה הכל עניין של תרגול
מכיתות ז - י הציון הכי גבוה שלי במתמטיקה היה אולי 60
סיימתי בגרות עם ציון 100
פשוט תנסי כמה שיותר להתרכז בשיעורים ולנסות לתרגל קצת בבית ואת תביני הרבה יותר תאמיני לי
מכיתות ז - י הציון הכי גבוה שלי במתמטיקה היה אולי 60
סיימתי בגרות עם ציון 100
פשוט תנסי כמה שיותר להתרכז בשיעורים ולנסות לתרגל קצת בבית ואת תביני הרבה יותר תאמיני לי
אנונימית
תקשיבי, אני גם עוד מעט בתיכון ואני מבינה את הלחץ. גם אני מתקשה להבין הרבה. מתמטיקה זה באמת קשה ואפילו עוד יותר קשה ללמוד את זה מרחוק. אני ממש ממליצה לך להיעזר במורה פרטית בזום. לי זה ממש עוזר כי זה אחד על אחד. את יכולה לפתור איתה כל תרגיל שאת לא מבינה ואפילו להשלים פערים של נושאים שכנראה לא לימדו בצורה ברורה בכיתה.
וגם ממש יעזור לך לתרגל הרבה. לפחות שעה כל יום של פתרון התרגלים שנתנו בכיתה וגם כמובן את מה שלמדת אם המורה הפרטית.
שיהיה הרבה בהצלחה.
וגם ממש יעזור לך לתרגל הרבה. לפחות שעה כל יום של פתרון התרגלים שנתנו בכיתה וגם כמובן את מה שלמדת אם המורה הפרטית.
שיהיה הרבה בהצלחה.
באותו הנושא: