5 תשובות
לא, זה הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
וואי איזה באסה,השקעתי כל כך ובסוף קיבלתי דפ"ר כזה :( זה חוסם כל כך הרבה תפקידים?
וואי איזה באסה,השקעתי כל כך ובסוף קיבלתי דפ"ר כזה :( זה חוסם כל כך הרבה תפקידים?
אנונימית
תשמעי אלה הנתונים שלי והיו לי הרבה תפקידים שאהבתי במנילה. לבנות יום המאה יותר קריטי, זה מונע ממך דברים מסוימים אבל תפציצי ביום המאה ותקבלי אופציות טובות
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבה
הבנתי תודה רבה
אנונימית
אצטרף לאנונימית וגם אגיד שאלו בערך הנתונים שלי והמנילה שלי הייתה ממש סבבה.
יום המאה הרבה אבל הרבה יותר חשוב במצב של נתונים כאלה. תפציצי
יום המאה הרבה אבל הרבה יותר חשוב במצב של נתונים כאלה. תפציצי
אנונימית
באותו הנושא: