9 תשובות
כן(חשבתי על הסוף של הקורונה) אבל זה לא בקרוב
כן, בבום הכל נגמר
חשבתי על הסוף של החיים שלי, והאמת שאני לא כל כך יכולה להגיד כי כאילו אין לי מושג כרגע על כלום ומה שיהיה בהמשך החיים שלי
אנונימית
הדבר הראשון שחברתי עליו זה הסוף של החיים ולא
חשבתי על הסוף של המנה שווארמה
ולא
כן
סוף של החיים
סוף של הקורונה
סוף של חברות
סוף זוגיות
סוף של הקוביית שוקולד שאני אוכלת עכשיו
סוף של וואן פיס
סוף של סגר
סוף של השיר שאנ שומעת עכשיו
כן אני מצליחה לדמיין את הסוף (:
חשבתי על מוות.
דמיינתי את העולם מתפוצץ חחח