7 תשובות
שואל השאלה:
מה את רוצה?!
אנונימית
לאכול חיחי
סתם סתם חיח
אבל לא זה ממש לא מסוכן!!
אפטה זה סך הכל פצע...!
שואל השאלה:
זה מדבק מאוד...
אנונימית
תשאלי וטרינר
אני ממליצה לך אם יש לך אפטה אז אל תנשקי אותו כי זה מדבק ושהוא חס וחלילה לא ידבק ושגם לך לא יכנסו חיידקים לאפטה... זה מסוכן בשביל שתיכם