7 תשובות
אממ
שואל השאלה:
מה את רוצה?!
מה את רוצה?!
אנונימית
לאכול חיחי
סתם סתם חיח
אבל לא זה ממש לא מסוכן!!
אפטה זה סך הכל פצע...!
אבל לא זה ממש לא מסוכן!!
אפטה זה סך הכל פצע...!
שואל השאלה:
זה מדבק מאוד...
זה מדבק מאוד...
אנונימית
תשאלי וטרינר
אני ממליצה לך אם יש לך אפטה אז אל תנשקי אותו כי זה מדבק ושהוא חס וחלילה לא ידבק ושגם לך לא יכנסו חיידקים לאפטה... זה מסוכן בשביל שתיכם
באותו הנושא: