19 תשובות
הוא מפחד שתתפוס אותו ער

סתם. יכול להיות שהוא נבהל או שהוא באמת פחדן..
תנסה לקנות את האמון שלו ולאט לאט הוא ירגיש בטוח לידך.
נראלי הוא מפחד ממשהו אחר
א-
אנונימית
יש לך ארנב שובב
שואל השאלה:
הוא כבר שנה וחצי אצלנו אין לו ממש סיבה להירתע ממני והקטע שגם אני פחדן אז שהוא עושה את זה זה מבהיל גם אותי
אנונימי
אמאלה
נשמע מלחיץ
שואל השאלה:
mrori הוא מעל שנה אצלי אין לו סיבה להירתע ממני
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא מצחיק
אנונימי
שואל השאלה:
אני חייב
אנונימי
אולי זו הדרך שלו לבקש ממך יחס?
אנונימית
הוא צריך איזה ליטוף ממך. הם חיות של צומי. תוציא אותו לקטנה ותלטף אותו. הוא זקוק לקצת אהבה כמו כולנו
אולי הוא רואה רוחות
^^אני צורחת את צוחקת נכון?
יש לי ארנבת וגם היא תוקפת אותי לפעמים בלי שום סיבה...
אני נגיד יודעת שהיא מפחדת כשחשוך
או שיש קולות פתאום
כשהוא משתגע תושיטי את היד שלך הוא יבוא ותלתפי אותו לייד האוזניים
גם את הארנבת שלי מאוד מרגיע כשאני מצמידה את המצח שלי לראש שלה...
אם הוא ממש מפחד תנסי לא לעשות תנועות פתאומיות ותתחילי ללטף אותו ולחבק אותו שיבין שהוא לא לבד!!
אנונימית
כדאי להתייעץ עם וטרינר