11 תשובות
זה פרמיום?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
אז ברור שזה ישים לך רק פזמון את צריכה לקנות את זה
שואל השאלה:
זה לא נגן רגיל של שירים? אם זה לא פרימיום זה רק פזמון?
זה לא נגן רגיל של שירים? אם זה לא פרימיום זה רק פזמון?
אנונימית
להכנס לפלייליסט וללחוץ של הסימן של לשמוע מוזיקה
זה כמו אפל מיוזיק ויוטיוב.. יש במחשב שזה לא רק הפזמון אבל אז שמים לך פרסומות
שואל השאלה:
הוספתי למועדפים אבל זה גם רק פזמון
הוספתי למועדפים אבל זה גם רק פזמון
אנונימית
כנסי לעמוד של הפלייליסט ואז יש סימן ירוק בגדול וזה משמיע את השירים באקריאיות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אני לא ממש בינה מה הבעיה את לא צריכה לקנות את זה בשביל לקבל שיר ולגביי ה6 פעמים להעביר בשעה למה לי זהה נותן יותר? אה ועם את מאייפון זה באמת יותר מסובך שם
שואל השאלה:
אני לא מאייפון
אני לא מאייפון
אנונימית
באותו הנושא: