תשובה אחת
אני גם מכורה לרובלוקס ואני משחקת רק בשלושה משחקים...מרוב שהתמכרתי ליטרלי אני כל הזמן דוחה עבודות וזה דופק אותי כי אני בתיכון...החלטתי לפני שבוע למחוק את רובלוקס למען הלימודים...בהצלחה
באותו הנושא: