4 תשובות
^^בסדר אפשר גם אבל זה מלא פעמים נותן שאלה ומתסבך
בזכוכית מגדלת תכתוב שם של משתמש ואל תלחץ על חיפוש, והמשתמש יופיע למטה.
פשוט לכתוב את השם בחיפוש
אנונימית
במסרים האישיים אתה הולך לאנשי קשר ואז יש שם חיפוש