9 תשובות
לא. לא לכל תפקיד יש מיון את יודעת. את מדרגת אותו הכי גבוה במנילה ומקווה לטוב כי זה התפקיד הכי מבוקש אצל בנות
אנונימית
שואל השאלה:
פאק אבל אין לי דרך לדעת אם אני אקבל את התפקיד או לא ואם אני עכשיו אחתום ויתור על כל מה שמציעים לי אז אין לי מה לעשות
פאק אבל אין לי דרך לדעת אם אני אקבל את התפקיד או לא ואם אני עכשיו אחתום ויתור על כל מה שמציעים לי אז אין לי מה לעשות
אנונימית
היה לך את זה במנילה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?? לא אמור להיות לן מיונים? איך אני יכולה להגיע אליו?
מה זאת אומרת?? לא אמור להיות לן מיונים? איך אני יכולה להגיע אליו?
אנונימית
תפקיד בלי מיון, תקבלי אותו רק לפני הגיוס ואם לא תעברי/ תחתמי ויתור על מיונים
גם חברות שלי שמדריכות כבר כמה שנים מה לעשות
אנונימית
אין לו. זה תפקיד קביעה
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל קיבלתי ביום מאה בהדרכה 3 וצריך 4 ומעלה
ובאמת יש לי הרבה ניסיון בהדרכה
אבל קיבלתי ביום מאה בהדרכה 3 וצריך 4 ומעלה
ובאמת יש לי הרבה ניסיון בהדרכה
אנונימית
באותו הנושא: