11 תשובות
רק צריך להחזיר אותה למקום
ניסית לכבות ולהדליק?
בית חולים בשנייה עושים תתנועה הנכונה ומחזירים לו
מצטערת אבל את לא יכולה לטפל בזה לבד
שואל השאלה:
אנחנו לא יכולים לנבוע לבית חולים ואנחנו לא הולכים להזמין אמבולנס רק בגלל פריקה זה סתם יהיה 300 שקל ובאמבולנס אין כלום שהם יכולים לעשות
אנונימית
תבקשו מהרופא משפחה שיתן לכם הפנייה למיון
חייב ללכת לבית חולים בשביל לקבע אותה
זה ממש מסוכן אפ לא
חייב לבית חולים.
אין אופציה אחרת
שום כסף לא שווה לבריאות תקינה!!!
שימי בטוסטר עם שמן למעלה ולשרוף טוב טוב
KMP
תנו לו אגרוף סופר סטרייקה ללימונים וזה יסתדר
לא לטפל בלי בית חולים.
ללכת לבית החוליםת