19 תשובות
הארי פוטר אבל כנראה קראת (שופט לפי השם שבמקום האנונימית)
אשמת הכוכבים זה ספר נוער טוב
פיק ברכיים
אנונימית
אשמת הכוכבים
התנך
טעות אופטית של נחמן גרשונוביץ
זה ספר של סופר חרדי אבל זה מותחן מושלם
ללכת בדרכך
זה לא הכי ספר נוער אבל אני אישית מאוד נהנתי לקרוא אותו בשנה האחרונה: המועמדת.
בני הנפילים!
הניצוץ שבאפר(מדהים), פרסי גקסון, הארי פוטר, אראגון, פרוייקט x, מלכה אדומה, תיכון לערפדים, אני מספר 4, נפילת הממלכות, סדרת ה13, לב של דיו(גם סדרת ספרים מדהימים), סקרלט, תיכון לילה.

הבאתי לך מלא סורי על החפירה אני פשוט ממש אוהב ספרים עולמות שלמים.

קיצר אם זה לא מספיק יש עוד(:
המועמדת,
להתחיל מחדש,
האש הסודית,
מחוננת,
בני הנפילים,
התהום הפעורה בינינו,
לפני שאפול,
נפילה,
תיכון לילה,
אם אשאר.
היינו שקרנים, הרץ במבוך, המטופלת השקטה ואני אתגבר:)
תיכון לילה דחוףף!!!
הייתי משלמת הון בשביל לקרוא אותו שובב
אנונימית
הארי פוטר
אם היית
מופלא באופן טרגי
אחד מאיתנו משקר
ערים של נייר
פרסי ג'קסון
מגנוס צ'ייס
המועמדת
אני מספר ארבע
קיץ אחד ביחד
הזיה
נסיכת האפר
ההצהרה
עד האופק
כתוב בחול ובמים
מופלא באופן טרגי
וגם 'וויל גריסון וויל גריסון' (כן זה פעמיים אותו השם, לא טעיתי)
הספר נסיכה בספק!! וואו איזה ספר מהמם. אחד הספרים הטובים שקראתי לאחרונה. הוא ספר לנוער מלא באהבה, מתח וטוויסטים בעלילה . קראתי אותו תוך יומיים מרוב שהוא טוב. ממליצה עליו בחום!!
אנונימית
קיץ אחד ביחד, זאבים, חיים משלנו, מאלאדר והחיים חלקי שבע, שלמרות שהוא מדבר על ילדה בת 12, הוא כתוב בצורה מאוד בוגרת ויפה, ולפי דעתי מתאים לכל הגילאים. את יכולה לקרוא את הפרק הראשון של כל ספר ב'עברית'.