12 תשובות
גם אני שואל את זה
כי לא רוצים לכפות סקסואליות על בני אדם שאמרו ואישרו שלארי לא אמיתי
כי יש אנשים שלא מרגישים בנוח עם לקבוע לבן אדם את מי הוא אוהב, רק כדי שזה יתאים לתפיסת המציאות ההזויה שלהם.
FML
לא חייב להיות לארי כדי להיות דיירקשן...
אני פשוט מעדיפה שלא לקבוע לאחרים את המשיכה שלהם ולהגדיר אותם.
וגם אם לארי זה אמיתי אז אני אתמוך בהם, זה לא שאפסיק להעריץ אותם בגלל זה... כרגע זה לא מאושר והכל בגדר תאוריות אז אני לא אקבע להם את כל העיניין על לארי
אני חושבת שלארי זה חמוד ואני כותבת לארי אבל אני ממש לא מתכוונת להיות מאלה שמנסים להוכיח כי אני יודעת שהם לא אוהבים את זה ומי שמספיק אכפת לה מהם לא תנסה בכוח להוכיח
מסכימה. הם גייז יאללה
אממ אני ספציפית מרגישה שאני נכנסת להם לתחתונים אז אני מעדיפה לא להתעסק בזה.. אני לא אנטי זה פשוט העדפה שלי.
לא חייב להיות לארי. יש כאלה שלא מאמינים בזה וזה בסדר.. לא כולם מאמינים בזה כמו שלא כולם מאמינים בזיאם. דיירקשנים ולאריז זה 2 דברים שונים
כן וחבל שלא כולם ככה