12 תשובות
אמאלה ממש לא וואדפק
לא! חד משמעית לא! זה ילד למה להרוג אותו אם זה בשלב מתקדם??
המתת חסד לילד עם מגבלות? בעיות בתקשורת הן לא סיבה ללהרוג ילד!
^ למה תינוק כשהוא בתוך הרחם זה מוסרי אבל להרוג אבל מחוץ לרחם לא?

אני ממש לא חושב שזה מדויק לומר שאוטיסטים הם נטל ולא תורמים. זה נכון שהם דורשים השקעה אבל אפשר ללמד אותם להיות עצמאיים יותר. אם הם עובדים בשביל משכורת זו תרומה לחברה. אני מניח שהם יעבדו
שתדע לך שיש אנשים אוטיסטים שפי 1000 יותר מוכשרים מאנשים ממוצעים אז זה שיש בעיות בתקשורת זו ממש לא סיבה להרוג ילד
בתוך הרחם הוא עוד לא מפותח, אין רגשות אין כלום
בשלב מתקדם יותר זה כבר לא מוסרי להפיל


בנוסף לשאלה יש המון אוטיסטים מוצלחים
אלברט איינשטיין, מארק צוקרברג, ביל גייטס...
אני לא חושבת ככה.. זה השיקול של כל אחד מה לעשות עם הילד כשהאמא עוד בהריון, אבל אני ממש לא חושבת שהם מזיקים לעולם, ואני חושבת שהאחים של ילדים אוטיסטים שמחים שיש להם את אותו אח/ות אוטוסטים/ות, ולא היו רוצים שימותו או שלא יהיו בחיים שלהם, גם עם כל הקשיים. ואומרת בתור מישהי שאמא שלה הפילה תינוקת בבטן כשהתגלה שהיא אוטיסטית.. שוב, כל אחד והבחירה שלו, כל אחד והסיבות שלו, כל אחד והקשיים שלו, אבל הם ממש לא מזיקים לעולם, שום אדם עם טוב לב לא מזיק לעולם.
אנונימית
אז מה שאת אומרת זה שבמקום להגן על החלש וחסר היכולת להגן על עצמו, אנחנו נהרוג אותו בגלל שהוא כזה?

האדם הוא עדיין בן אדם, לא משנה בן כמה הוא. להרוג אותו בתוך הרחם זה פשוט קל יותר כי הוא לא נראה כמו בן אדם. זה פשוט מרגיש אחרת. רק חבל שרגש ועובדות זה לא אותו הדבר
אפשר להעביר את הילד לאימוץ אבל בתור אוטיסטית בעצמי אני יכולה להגיד שאוטיזם זו לא מחלה, זו רק מגבלה וברגע שאפשר לחיות איתה זה כמו גשר לשיניים, בהתחלה מציק ומוזר אבל ברגע שמקבלים את זה אנחנו לא שונים כל כך... יש כאלה שהם בתפקוד יותר נמוך אבל אי אפשר להרוג בן אדם עוד לפני שהוא נולד כי אתה לא מכיר אותו...
רק בגלל האוטיזם?? ממש ממש לא
אח שלי אוטיסט..
הוא אח מדהים והכי טוב שיכולתי לבקש הוא בן 5..
לא הייתי מוותרת עליו בחיים ולא משנה בו כלום הוא שמח ומאושר וכיף לו ונמצא במשפחה שאוהבת אותו כל כך..
הוא יותר טוב מאנשים כמוך שכל מי שלא "במצב האידיאלי" צריך להרוג אותו..
אתה צריך להתבייש..
אוהבים אותו יותר מאשר אוהבים אותך
הם ילדים מדהימים ורובם הרבה יותר חכמים ושמחים ממך
אנונימית
אנונימית שמעליי אז בול מה שאמרת זה כמו אח שלי בדיוק את צודקת^^^
אני אוטיסטית בתפקוד גבוה ואני מסכימה עם כל מילה ב100%
רק שלדעתי אוטיזם בתפקוד גבוה זה הכי גרוע כי אוטיסטים בתפקוד גבוה כמוני בדרך כלל מאוד רוצים לחיות את החיים שלהם כמו כל בן אדם ולהכיר חברות , לעבוד בעבודות רגילות , להכיר בני זוג להקים משפחה והם לא יכולים את כל זה כי החברה לא רוצה אותם וברגע שבן אדם מוגדר על הרצף האוטיסטי לאף אחד לא באמת אכפת עד כמה הרמת תפקוד שלו גבוה, אוטיסט זה אוטיסט
אני כבר סיימתי תיכון ואין לי מה לעשות עם החיים שלי בכלל אני לא מסוגלת ללכת לשום מקום מרוב הבושה והקנאה באחרים על זה שהם בסדר ואני לא , באמת שהייתי מעדיפה שלא להוולד בכלל.
אנונימית