6 תשובות
אחותי אכלת כלום, כשאני במחזור כל הבית נכנס לבטן שלי חחח:)
פשוט תנסי ללכת לישון ואם את רעבה אז תאכלי מה כבר יקרה:)
פשוט תנסי ללכת לישון ואם את רעבה אז תאכלי מה כבר יקרה:)
אני הייתי הולכת על משהו בריא כמו ירקות שטופים או סלט
או פשוט את החצי השני של השקית
או פשוט את החצי השני של השקית
תסיימי את השקית ביסלי
תישתי מלא מים זה גם יקל על המחזור ותנסי ללכת לישוח
תישתי מלא מים זה גם יקל על המחזור ותנסי ללכת לישוח
לסיים את החצאי פטיבר וביסלי שהשארת
תאכלי את החצי השני של השקית
תשתי מים ותלכי לישון
באותו הנושא: