3 תשובות
אני הייתי כותבת לו הודעה יפה כזאת
תודה על העזרה, אבל לא מרגישה בנוח שנמשיך לדבר... בכל זאת אתה נשוי ואני לא רוצה לגרום נזק או משהו כזה.
תודה על העזרה, אבל לא מרגישה בנוח שנמשיך לדבר... בכל זאת אתה נשוי ואני לא רוצה לגרום נזק או משהו כזה.
דבר ראשון זה קודם כל לגמרי בעיה שלו, כנראה שהוא לא שמח במקום שהוא נמצא בו. זאת הייתה יכולה להיות כל אחת אחרת. אל תאשימי את עצמך אם יקרה משהו בגלל הקשר הזה
אבל בכל מקרה אם לא נעים לך לדבר איתו מהסיבה הזאת אני אומרת תגידי לו ישירות
אבל בכל מקרה אם לא נעים לך לדבר איתו מהסיבה הזאת אני אומרת תגידי לו ישירות
שואל השאלה:
איך ישירות?
הוא עזר לי ממש, בהכל
איך ישירות?
הוא עזר לי ממש, בהכל
אנונימית
באותו הנושא: