4 תשובות
גם אני לא
גם אני ככה למזלי בן דוד שלי ממש טוב בזה אז הוא מסביר לי שאני מבקשת אבל אני ממש בפער גדול בחומר ואני בהקבצה טובה אז זה יותר קשה
אני לא למדתי בכלל בשום מקצוע
לא יודע מה איתך אבל אני עושה השלמה מ3 יחל ל5 יחידות מתמטיקה ואני כל יום חורש על זה
באותו הנושא: