4 תשובות
בפועל אנחנו רק משגיחים, אני שמה יד על הדופק שלו ומשגיחה טוב טוב שהוא נושם.
וממשיכה לבדוק הכרה כל כמה זמן
המ כלום. מרימים לו רגליים?
ניטור מדדים עם מוניטור ודי זהו