4 תשובות
החוגר? אולי התכוונת לדיסקית.
ובעיקרון לא אמורים לסגור עד הסוף לגמרי
ובעיקרון לא אמורים לסגור עד הסוף לגמרי
במדי א' סוגרים את כל הכפתורים, למעט הכפתור שיושב על הצווארון עצמו.
במדי ב' זה בערך אותו דבר רק שהכפתורים מסתיימים נמוך יותר אז זה נראה יותר פתוח, ושמים לב יותר להבדל.
במדי ב' זה בערך אותו דבר רק שהכפתורים מסתיימים נמוך יותר אז זה נראה יותר פתוח, ושמים לב יותר להבדל.
אסור לסגור עד הסוף אילה אם כן אתה רוצה להצהיר על זה שיש לך נתייות אובדניות ואתה צריך עזרה. אפשר להשלח לכלא צבאי אם עושים את זה סתם ככה
עקרונית זה לא תקין, אבל זה הפך להיות טרנד כזה של גבעתי / גולני, לחנוק את עצמם עם הדסקית.
סוג של סימן היכר יחידתי.
לא סוגרים את הכפתור האחרון אלא מהדקים את הדסקית ככה שהיא סוגרת את הצווארון.
סוג של סימן היכר יחידתי.
לא סוגרים את הכפתור האחרון אלא מהדקים את הדסקית ככה שהיא סוגרת את הצווארון.
באותו הנושא: