5 תשובות
שאלת השאלות (: אבל שימי לב איך הוא עם אנשים אחרים נראה לי וגם לפעמים את יכולה לעשות את הצעד אם בא לך
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי מאוד!!! 3>
תודה רבה עזרת לי מאוד!!! 3>
בכיף ובהצלחה!
רוב הסיכויים שהוא בקטע
תלוי איך הוא מתנהג אלייך ואיך לאחרים. יש מצב שהוא בן אדם טוב שתמיד מפרגן וכיף איתו אבל יש גם את זה החלק השני שהוא טוב אלייך ומחמיא לך ולא עושה את זה לכל אחת. אם הוא באמת ככה. אז שימי לב. בנים אף פעם לא עושים דברים סתם!!!!!
אופציה שנייה- אם הוא משתנה ליידך חד משמעית אומר שהוא בקטע שלך הוא רוצה את התשומת לב שלך הוא רוצה שתתיחסי אליו.
עוד משהו שישמע מאוד טיפשי אבל זה נכון. שימי לב למבטים בניכם. אם הוא מסתכל עלייך ואת תופסת אותו מסתכל והוא ישר מזיז מבט זה אומר משהו אחותי. כי אם לא הייה לא אכפת הוא הייה משאיר את המבט. עוד משהו זה אם הוא מספר משהו(מצחיק/מרגש/עצוב) והוא ישר מסתכל עלייך. לראות את התגובה שלך זה גם אומר שהוא רוצה שתגיבי לזה ולדעת אם הוא מצחיק או מרגש אותך. בכל אופן אני דיי בטוחה שאת מדהימה❤
ובלי קשר אם את חושדת בו אז תלכי תשאלי אותו אם כמה שזה מביך.. למה שלא תעשי את זה? אם לא אז לא אבל אם כן זכית!
אופציה שנייה- אם הוא משתנה ליידך חד משמעית אומר שהוא בקטע שלך הוא רוצה את התשומת לב שלך הוא רוצה שתתיחסי אליו.
עוד משהו שישמע מאוד טיפשי אבל זה נכון. שימי לב למבטים בניכם. אם הוא מסתכל עלייך ואת תופסת אותו מסתכל והוא ישר מזיז מבט זה אומר משהו אחותי. כי אם לא הייה לא אכפת הוא הייה משאיר את המבט. עוד משהו זה אם הוא מספר משהו(מצחיק/מרגש/עצוב) והוא ישר מסתכל עלייך. לראות את התגובה שלך זה גם אומר שהוא רוצה שתגיבי לזה ולדעת אם הוא מצחיק או מרגש אותך. בכל אופן אני דיי בטוחה שאת מדהימה❤
ובלי קשר אם את חושדת בו אז תלכי תשאלי אותו אם כמה שזה מביך.. למה שלא תעשי את זה? אם לא אז לא אבל אם כן זכית!
באותו הנושא: