9 תשובות
עדיף לעשות שעווה (יש מיוחדת לפנים) אם את לא רוצה זיפים או גדילה מאוד מהירה
עדיף לך לעשות לייזר לפנים או שעווה מיוחדת או משהו אצל שמומחה בזה כי זה באמת גודל כמו סכין גילוח
כל הבנות שאומרות שזה יגדל יותר עבה וכהה
זה ממש לא נכון
היא בעצמה אמרה בתגובות שהשיער פנים שלה נשאר דקיק ובהיר
ויש לי חברה שעושה את זה כבר שנים והעובי של השיער או הצבע לא השתנו בכלל
זה ממש לא נכון
היא בעצמה אמרה בתגובות שהשיער פנים שלה נשאר דקיק ובהיר
ויש לי חברה שעושה את זה כבר שנים והעובי של השיער או הצבע לא השתנו בכלל
בכל מקרה... לא מומלץ אצל כל אחת זה יכול להיות שונה
זה סכין גילוח.
אין הבדל בפעולה... פשוט יותר נוח עם כמה להבים
אין הבדל בפעולה... פשוט יותר נוח עם כמה להבים
כן
אל תעשי את זה.
זה יגדל עבה יותר ויראה נורא
זה יגדל עבה יותר ויראה נורא
כן!! על תעשי את זה יהיה לך זיפים כמו של בנים
מצטרפת לשאלה
אנונימית
באותו הנושא: