4 תשובות
משו מפחיד חעחע
אני גם בחטיבה, או שתשימי כובע כי משהו או למשל אני מתחפשת למלאך כזה אז פשוט כנפיים וכזה הילה הכי פשוט שיש.
תסתכלי בפינסרסט!
תסתכלי בפינסרסט!
אף תחפושת לא אמורה להיות מביכה זה כל הקטע שזה פורים
מתחפשים למה שאוהבים אין משהו מסויים
באותו הנושא: