12 תשובות
אני לא מת עליהם אבל יש לי מלא ידידות שפעם עד היום ממש אהבו אותם.. הזמן שלהם בארץ כבר נגמר פעם אהבו אותם ממש פה
שואל השאלה:
ששאלתי את חברים שלי הם בהתחלה לא הבינו מי הם ואז השמעתי להם שיר מוכר שלהם והם הכירו הם לא מוכרים בישראל וזה חבל
אני התחלתי לשמוע אותם אבל אני עדיין לא שומעת ומכירה את כל השירים שלהם אבל חלק כן :)
יא כן יש להם שירים ממש טובים
כן אני מכירה..אני שומעת שירים שלהם
שלום לך!!!!!!!!!!!!!!!!
פייבסוס פאם!!!!!
את/ה שומע/ת גם את קריירת הסולו של אשטון בחיר ליבי?
כןן אני מכירהה אני אוהבת את השיר הכי מוכר שלהם youngblood שם התחלתי לשמוע אותם אבל אני שומעת גם teeth , die a little ,this baby dont cry all your life , old me...
שואל השאלה:
שלום לך!!!!!!!!!!!!!!!!
פייבסוס פאם!!!!!
את/ה שומע/ת גם את קריירת הסולו של אשטון בחיר ליבי?

ברור
אמאלה איזה כיף לשמוע שיש אנשים שאוהבים אותם
שואל השאלה:
נחמדה בסך הכול תשמעי עוד שירים שלהם(אם את רוצה כן) בהתחלה בהתחלה שהכרתי אותם הכרתי את she look so perfect , teeth , youngblood ואחר כך הקשבתי לעוד שירים והתאהבתי אבל בכללי השירים שאת שומעת הם שירים מושלמים שלהם
אני מעריצה שלהם...(כי איך אפשר שלא?)
שואל השאלה:
אמאלה כיף לדעת סוף סוף אנשים איכותיים
ובאמת איך אפשר שלא