התחברות הרשמה

הגיוני שאני בוכה כי ג'ארארד שר שהוא עייף מהכימו והוא לא רוצה להיפרד ממנה?? אבל בסוף הוא לא אוהב אותה זה מאוד עצוב

12 בינואר 2021, 13:31
mcrmy chemical romanceאימוילדת סנטרפרידה    
תשובה אחת
מה?לא הבנתי כלום
ש
שימי לק
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה ביום הולדת שלי?
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
זה הגיוני שאני בוכה בגלל שמישהו אמר לי שאני פייק אריאנטור?
זה הגיוני שאני בוכה שאני רואה את הסדרה כמעט מלאכים?
הגיוני שאני בוכה כי אין לי חבר? (16)
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
הגיוני שאני בוכה על רצח של בנות שאני בקושי מכירה או בכלל לא מכירה?
הגיוני שאני נראית אקסטרה יפה מרגיל שאני בוכה?
הגיוני שאני בוכה בגלל שהוא עצוב?
זה הגיוני שאני בוכה כי אח שלי וחברה שלו נפרדו ואני והיא ממש קרובות?