33 תשובות
כן וכן
תתפלא
כן מוזיקה זה כל חיי
כן. אני. ברגע זה. למעשה רוב חיי אני שומע מוסיקה.
כןן מוזיקה זה דבר מדהיםם
אכן
מה
כן
*אני כותבת את זה תוך כדי שמיעת מוזיקה*
כן
אממ כן
כן מה הבעיה רק לא הבנתי
ברור ,מוסיקה זה דבר מדהים למה שאני לא ישמע אתזה להנאתי אבל מבחינתי זה לא רק
בשבילי מוסיקה זה צורך נפשי
קשה לי להיות הרבה זמן בלי מוזיקה ולהישאר שפוייה
כן, למה מישהו מכריח אותך לשמוע? לא רוצה אל תשמעי
אני לא מבינה איך אנשים חיים בלי מוזיקה בכלל, זה אפשרי?
למה שאני אשמע מוזיקה אם לא לכיף בדיוק
עכשיו אני שומעת חןח
אני שומע מוזיקה לאחד משני הצרכים הבאים
1.הנאה
2.ניתוח אמנות

כשאני שומע מוזיקה לצורך ניתוח האמנות שבה (כחלק מעבודתי)אז אני לא דווקא נהנה
אנונימי
מוזיקה זה כל החיים שלי
כן את יודעת זאת המטרה של מוזיקה
מה , מי לא עושה את זה
מי לא שומע מוזיקה?
ברור מה זאת השאלה הזאת
אני שומעת עכשיו
מוזיקה זה מעבר להנאה זה צורך בסיסי כמו לאכול ולנשום
כן דה(ה x100000(
לא אני עושה את זה לסבל שלי כי אני מזוכיסטית
8au
יש אנשים שלא עושים את זה?????
ברור מזתומרת זה החיים...
אממ כן
אני אישית נורא נורא מתחברת למוזיקה ואני עושה איתה כמעט הכל
אני גם מנגנת אז בכלל העולם של המוזיקה מושך אותי
איך אפשר שלא לפחות משהו מנחם בתקופה המסריחה הזו