6 תשובות
זה קורה זה לגטימי מאוד דברים קורים זה הכל עניין של איך את מקבלת מי זה מסר מסויים
אין לו שום משמעות
אל תתני לאנשים פה להכניס אותך לסרטים
זה ממש נורמלי לכולם יש חלומות מוזרים זה לא שמתכוונים לזה
KMP
זה סימן לחיים ארוכים.
ואם בא לך תספרי להם:)
חלומות הם תמצית של הזכרונות שלך, הם גם יכולים לציין חרדות פחדים תקוות רגשות מסוימים ועוד כמה.


זה היה סיוט, זה טבעי. אין לו שום משמעות.
4AM
זה לא אומר כלום את צריכה לשמוע על החלומות שלי כאילו אם זה היה מזל רע אז כל החיים שלי היו ממש ממש חרא הכל טוב