4 תשובות
מעלים את זה בנושא שיחה זה ממש לא מסובך , ובמיוחד שהחברה שלנו כיום (הצעירים) רובם מאוד סבבה לגבי הקהילה הגאה , זה לגיטימי לגמרי לשאול לדעתי :)
למה לא באופן ישיר כשאפשר כן?
אני אישית הייתי מפלרטטת בצחוק ורואה איך היא מגיבה
כמו בנים דמתחילים עם בנות זה זהה רק בת לבת
באותו הנושא: