14 תשובות
כן, תכלס היא לא עושה כלום חוץ מלדבר עם ההורים ולהגיד להם שזה מאוד חשוב להקפיד על ביקור סדיר בבית הספר
לפעמים היא באה לביקור בית תלוי במצב , אבל גם אז היא פשוט תגיד לך שזה לא בסדר שאת מחסירה ושאת צריכה להגיע .
מניסיון אישי אם יש לך אפשרות להגיע ולהיות נוכחת בזום זה בהחלט עדיף אבל במקומך לא הייתי דואגת יותר מידי
שואל השאלה:
מה היא אומרת למחנכת ולמנהלת?
בדרך כלל המצב הוא הפוך, הצוות של הבית ספר פונה לקבסית ומפנה אליה את תשומת הלב שתטפל בבעיה .
מהניסיון שלי וממה שידוע לי נגיד ויצא לך לדבר איתה כבר היא פשוט תיידע את המחנכת מה סיכמתם ואם את חוזרת ללמוד או לא.
שואל השאלה:
ואז ישחררו ממני? הן לא יציקו לי?
וואי כמה שאני מזדהה עם העצבים שלך את לא מבינה בכלל... בעיקרון אם באמת תחזרי ללמוד כרגיל אז הן ממש יורידו הילוך בחפירות (אני לא אשקר הן עדיין יציקו אבל הרבה פחות) בהצלחהה!!
שואל השאלה:
אבוי נו
אם אני נעדרת עוד פעם אחת מביאים לי ואז בכלל לא אוכל להיעדר אפילו שנייה
אני לא יודעת מה הסיבות שבגללן את מחסירה אבל נגיד וזה סתם כי לא כיף לך ואין ממש סיבה דרמטית את צריכה בכל זאת להגיד שיש לך קושי...נגיד במקרה שלי אי לי איזה הפרעת קשב חמורה או הורים מתעללים חס וחלילה פשוט קשה לי במסגרת וקשה לי להתמודד עם הלחץ...אז בכל השיחות המעצבנות האלה שהן קראו לי להן הדגשתי להן שקשה לי ואני ממש ממש מנסה (גם אם לא כזה ניסיתי) ואחרי כל השיחות האלה הן לא רואות את הנוכחות שלי כמובנת מאליו ואםילו מעלימות עין לפעמים לדברים שאני לא עושה
*אפילו מעלימות...**
שואל השאלה:
אין סיבה דרמטית אבל כן יש קושי..
כמה זמן היית במעקב איתה?
אממ תאמת שלא ממש הייתי במעקב אני לא יודעת אוליי הקבסית שהייתה אחראית למקרה שלי הייתה ממש גרועה בעבודה שלה או משהו, היא פשוט התקשרה כמה פעמים לאמא שלי ועשתה איתה שיחה על כמה שזה לא בסדר וכמה שאני חייבת לחזור או שיהיה נזק בלתי הפיך בלה בלה ואחרי כמה שיחות היא פשוט נעלמה,..לא התקשרה לא בדקה מה קורה..יש מצב שהמחנכת או היועצת דיברו איתה אבל איתי ועם אמא שלי היא דיברה מאז
שואל השאלה:
אה סבבה אז
זה סתם נשמע מלחיץ אז לא יקרה כלום אם אעדר עוד יום חחח
תודה אגב
בדיוק תקחי את כל מה שאומרים לך בקלילות ...לי אמרו בתחילת מחצית ב של כיתה יא שאם אני אמשיך ככה ישאירו אותי כיתה ולא יהיה לי 12 שנות לימוד ועכשיו אחרי שנה שממש לא השתפרתי לא באמת קרה משהו...
בכיף ושוב המון בהצלחה
שואל השאלה:
או אז אני אנצל את המחצית הזו רק חבל לי על הציון יש לי 3 שבועות לבזבז :)