7 תשובות
תגידי לה : התרחקנו? רוצה להיפג לפי דעתי לא התרחקנו ממש(אם את חושבת ככה) נ.ב מזה יסודי לפני כמה חודשים עוד היית בכיתה ו סיס
שואל השאלה:
כן אבל נפגשנו מלא פעמים ברחוב וזה היה ממש מוזר היא אפילו לא אמרה לי שלום ואז פתאום היא שולחת לי את זה
אני חושבת שהיא ממש חמודה, והיא לא רוצה שהתנתקו קשר..
תציעי לה לקבוע או משהו
אם את רוצה לחזור לקשר תגידי שאת גם מתגעגעת אליה, ורוצה לחזור להיות בקשר
חייב להיפגש ולסגור פערים
או משהו בסגנון
את רוצה להיות איתה בקשר?
תקבעי איתה להפגש
תחדשי את הקשר שלך איתה