6 תשובות
לדעתי לא.
לא, לא נראלי.. אבל במחזור הכל הולך ביחד
תאמת שכן
שניצביתה=שניצל חביתה פאק אני גאון

אךך לפי מה שאני חושב אז לא
כן טעמתי היה לי טעים
אלאלאלאללא