4 תשובות
כן הממיר שלהם דפוק רצח והנטפליקס שם בכלל (אצלי לפחות)
כןן אמאלה זה פשוט חרא
שואל השאלה:
יאו איזה סיוט
יאו איזה סיוט
קרס להם כל הטלוויזיות הם באמצע לתקן...
באותו הנושא: