3 תשובות
וואטפאד?
שואל השאלה:
יש לי וואטפד,אני מתכוונת למנגה שזה כמו קומיקס מצוייר
אין לי תשובה.. אבל בן ובן זה הכי חמוד.... הסדרה האהובה עלי היא dakaretai otoko
של שני בנים וזה חמוד בטירוף ממליצה לך לראות(: