9 תשובות
זה מצוין ולא צריך דווקא 82 כל הכבודד
אני קיבלתי פרופיל 97 ואני איש רגיל. כל מה שצריך זה להיות בריא
כל עוד אין לך בעיות בריאותיות מיוחדות או משקל לא תקין אז אין סיבה שלא תקבל 97
זה פחות להיות בריא...
שואל השאלה:
אני נראלי בריא..איך אפשר לדעת איזה בעיות יש לי? זה שאלה מפגרת חחח אבל אני באמת לא יודע אם יש לי
אנונימי
יש המון דברים שמורידין עליהם פרופיל...
בכלליות אתה אדם בריא?
אני יודע שעל משקפיים מורידים פרופיל ורק על בעיות חמורות כמו בעיות מעיים וכאלה. בעיות כרוניות בקיצור
לי הורידו על הbmi בקטנה ועדיין יש לי 82
לא קשה לקבל אבל זה תלוי בבעיות שלך יש לפעמים רק סעיפים
אם יש לך משקפיים מספר גבוה מוריד ל 72
מספר נמוך 82
לפעמים מורידים על משקל
ובעיות ממש חמורות אסטמה וזה