4 תשובות
או שהבועה לא טובה, או שתבקשי שתעשה בשיטה אחרת יכול להיות שזה קשור לציפורן שלך עצמה
כנראה שמי שאת עושה אצלה לא עושה טוב. זה לא אמור ליפול מהר, אולי תוך 4 שבועות
תחליפי בונת ציפורניים
מה זה נופל? נשבר? אם זה בבנייה
אולי בלק גל זה מתקלף זה לא אמור להתקלף אולי זאת שעושה לך משתמשת בחומר לא טוב..
אולי בלק גל זה מתקלף זה לא אמור להתקלף אולי זאת שעושה לך משתמשת בחומר לא טוב..
באותו הנושא: