14 תשובות
לא, אתה איכותי.
לא .
למה שזה יהיה מוזר? שירבו כמוך, היום יש שירים ברמה כל כך יותר נמוכה מפעם..
שואל השאלה:
תודה^^^:)
תודה^^^:)
אנונימי
תותח אתה
ומה נראה שמלא (נינג'ה ישראל) שומע? עומר אדם?
אני בטוח שלא
ומה נראה שמלא (נינג'ה ישראל) שומע? עומר אדם?
אני בטוח שלא
זה אומר שאתה איכותי.
לא מוזר
תשמע מה שאתה אוהב
גם אני התחלתי לשמוע חלק ממי שכתבת בערך בגילך
תשמע מה שאתה אוהב
גם אני התחלתי לשמוע חלק ממי שכתבת בערך בגילך
ממש אחלה הלוואי שכולם היו ככה
ממש לא. יאיכותי חבל שכולנו לא ככה....
אמן כולם יגדלו לשמוע אותם.
אין גיל למוזיקה , חוץ מזה שאם אתה אוהב את זה אתה לא צריך לחשוב שזה מוזר כל אחד ומה שהוא אוהב
חחחחחחח דבר ראשון הדילאי דבר שני זה בול מה שאני שומעת אבל יותר יוני רכטר
תתגאה בזה שיש לך טעם יוצר טוב בשירים מאשר הסתומים ששומעים טראנסים
תתגאה בזה שיש לך טעם יוצר טוב בשירים מאשר הסתומים ששומעים טראנסים
שואל השאלה:
אנונימית וואלה יש בי גם צד של זוהר ארגוב אז כן :)
אנונימית וואלה יש בי גם צד של זוהר ארגוב אז כן :)
אנונימי
אני גם בת 15 וחצי ושומעת חלק ממי שכתבת. זה לא מוזר שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב
באותו הנושא: