תשובה אחת
הסיבה העיקרית הייתה כלכלית.
רוב הייצוא הרוסי יצא לכיוון הבלקן ולכן רוסיה לא יכלה לאפשר למדינה אחרת לשלוט בו, בשביל זה היא כרתה ברית עם מדינות הבלקן ובכך סיפקה להן הגנה מפני מדינות כמו אוסטריה או העות'מאנים.
ואז כשאוסטריה הכריזה מלחמה על סרביה (מדינה בלקנית) רוסיה הכריזה מלחמה על אוסטריה. ותקפה אותה ואת בעלת בריתה גרמניה-וגם הפסידה באופן מעורר רחמים.
רוב הייצוא הרוסי יצא לכיוון הבלקן ולכן רוסיה לא יכלה לאפשר למדינה אחרת לשלוט בו, בשביל זה היא כרתה ברית עם מדינות הבלקן ובכך סיפקה להן הגנה מפני מדינות כמו אוסטריה או העות'מאנים.
ואז כשאוסטריה הכריזה מלחמה על סרביה (מדינה בלקנית) רוסיה הכריזה מלחמה על אוסטריה. ותקפה אותה ואת בעלת בריתה גרמניה-וגם הפסידה באופן מעורר רחמים.
באותו הנושא: